22.6.2017

Blogin ensimmäinen postaus ikinä

Päästän tämän heti alkuun: HUHHHHH!!

Nyt voidaan jatkaa. Te kaikki ette varmaankaan ole seuranneet minun koko blogitaivaltani täällä ja haluankin tulla nyt kertomaan, että tämän blogin vuosipäivä on tänään. Ihan sattumalta mietin, että lapseni täyttää huomenna neljä ja eikös se jossain näillä tienoilla ollut se bloginkin vuosipäivä... Kappas, sehän on nyt. No, paljon onnea blogi ja paljon onnea Paprikan parantunut kirjoitustaito. Siis ihan tosissani olin tuon kirjoitustaidon kohdalla! Ei ole enää niin paljon pilkkuvirheitä ja muita turhuuksia ja tekstiäkin on ehkä vähän helpompaa jäsennellä. Sanoisin, että tämä kirjoitustaitoni on pelastanut monissa koulutehtävissä ja hoitovapaankin ajan älykkyyteni pysyi blogin ansiosta myös jollakin tasolla, kun tuli kirjoiteltua.

Olen kuitenkin piilotellut vanhoja tekstejäni, vaikka jossain joskus sanottiin että true bloggaajat ei saa niin tehdä, mutta en olekaan onneksi true. Tämän kunniaksi ajattelin julkaista nyt tähän alle ihan ensimmäisen blogipostaukseni tänne ikinä. Joudun kyllä sensuroimaan pari kuvaa pois, koska niissä on ihmisiä, jotka eivät varmaan tahdo tuhansien ihmisten pällisteltäväksi tänne. Kyllä, minun oli pakko mainita nämä tuhannet ihmiset, jotka kuukausittain käyvät blogissa, koska minulle se on huikeaa ja ehkä jopa pelottavaa, kun pidemmin ajattelee. Kuitenkin teitä on monta tärkeää ihmistä siellä, jotka olette olleet paljon elämässäni mukana, kiitos siitä. Nyt se postaus. Aa joo, hyvää juhannusta myös ja ihanaa syntymäpäivää huomenna rakkaalle tyttärelleni.

_____________________________________________________________


Olkoon tämä aloitus uudelle blogille. Olen siis kirjoittanut toistakin, mutta sielä oli niin paljon kaikkia vanhoja juttuja, joita en välttämättä halua enää pitää esillä.

Nyt on juhannus ja mie makaan kotona aloittaen uutta blogia. Ihan hyvä valinta (aion kyllä lähtee ihan just juhannusjuhliin)!

Jos pari faktaa miusta:
- Olen käynyt kerran Intiassa
- Olen lukenut kahta ammattitutkintoa (valmistunut toiseen, toisesta en aio)
- Olen myöhästynyt kolme kertaa meidän uudelta bussipysäkiltä bussista
- Olen seurustellut pian neljä vuotta
- Olen ottanut viiteen eripaikkaan tatskoi/lävistyksii
- Kuutonen on miun onnennumero (tosin se ei toimi)
- Olen ollut seitsemän päivää Kreikassa
- Lasken kahdeksan henkilöä perheeseeni, jos Tonia ei lasketa (se on toinen perhe, ei lapsuuden)
- Yhdeksän vuotta sitten menin yläasteelle
- En päässyt lapsena kymppileirille vaikka halusin, koska halusin sinne vuoden liian aikaisin
- Miula on ollut elämäni aikana ainakin yksitoista lemmikkieläintä (tasan 11, jos oikein muistan)
- Olen muuttanut elämäni aikana ainakin kaksitoista kertaa
- Oon käynyt kolmessatoista maassa, niin että muistan sen: (Ruotsi, Suomi, Tanska, Norja, Saksa, Intia, Kreikka, Italia, Mauritius, Liettua, Latvia, Viro, Espanja)
- Neljäntoista vanhana poltin jo tupakkaa
- Viidellätoista erilaisella autolla olen ajanut 
- Kuusitoista on oikeasti miun lempiluku, joten tähän on hyvä lopettaa

Ja vielä parit kuvat, jotta tiedätte miltä asiat näyttää:

Toni näytti tältä viime tiistaina Heurekassa!

 Ja mie näytin tältä viikko sitten

Ja ahh, ihana uusi alku, täältä tullaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rauhaa ja rakkautta!